Drukwerk in een eigen vorm

Geschreven door Danique Roestenburg op 10 september 2018

stansen

Drukwerk in een eigen vorm bestellen? Kat in ’t bakkie voor Q-Promotions! Dankzij prestigieuze machines als de Heidelberg en de Zünd kunnen we je drukwerk in allerlei gedurfde vormen afwerken. Een flyer over kattenvoeding laat je bijvoorbeeld stansen in de gestalte van een kat. Of wat dacht je van een origineel visitekaartje met een gestanst logo, patroon of naam? En een levensgroot kartonnen reclamepaneel in een specifieke vorm is gegarandeerd een visueel hoogstandje – van even hoogwaardige kwaliteit natuurlijk – waarmee je een onuitwisbare indruk maakt. Lees hier verder

7 tips om een effectieve roll up banner te maken

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 18 januari 2018

rollup banner maken

Sta je met je bedrijf, winkel of vereniging op een evenement of beurs, dan kan een goede banner niet ontbreken. Een roll up banner functioneert eigenlijk net als een advertentie of flyer. Je wilt kort en krachtig duidelijk maken wat je te bieden hebt en je producten of diensten promoten. Lees hier onze tips voor een goed ontwerp voor je roll up banner. Lees hier verder

Zakelijke kerstkaarten versturen, waarom en hoe?

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 8 december 2017

Zakelijke kerstkaart drukken

Ga jij een leuke kerstgroet sturen naar je collega’s en/of relaties? Maak er iets leuks van! Kerstkaarten sturen en ontvangen is en blijft een traditie. Want een echt kaartje blijft toch persoonlijker dan een mailtje. Zakelijke kerskaarten versturen is ook helemaal niet moeilijk. Je bestelt de kerstkaarten gewoon online, laat ze helemaal naar jouw zin drukken en ook nog versturen. Lees hier verder

De kracht van een gepersonaliseerde gedrukte mailing

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 31 maart 2017

gedrukte mailing versturen

Tegenwoordig verstuur je alle soorten berichten snel en gemakkelijk online. Je online bereik is groot en een e-mailcampagne is vaak goedkoop. Maar iedereen ontvangt een steeds grotere stroom aan, voornamelijk digitale, informatie. Hoeveel nieuwsbrieven ontvang jij bijvoorbeeld wekelijks in je mailbox? Juist, probeer dan nog maar eens op te vallen met je mailing.

Lees hier verder

Huisstijl veranderen: hoe pakt Q-Promotions dit aan?

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 6 december 2016

Abricampagne Q-Promotions

In ons vorige blogartikel schreven we over huisstijlverandering en wat hier allemaal bij komt kijken. Q-Promotions heeft afgelopen zomer haar huisstijl opgefrist. In deze blog spreken we met Emiel van IMAGEAU Strategische Creaties, een van de vaste ontwerpers van Q-Promotions. Hij gaat dieper in op de stappen die ondernomen zijn om de huisstijl aan te passen.

Lees hier verder

Huisstijl veranderen: wat komt er allemaal bij kijken?

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 6 oktober 2016

q-promotions-huisstijl-abri-snoractie

Q-Promotions heeft deze zomer haar huisstijl een opfrisbeurt gegeven. Of je nu een kleine aanpassing doorvoert of voor een compleet nieuwe huisstijl gaat: er komt veel bij kijken. In onze volgende blog gaan we dieper in op deze huisstijlverandering van Q-Promotions en hoe we daarbij te werk zijn gegaan. In dit blogartikel geven we je eerst een algemene indruk van alle zaken waar je aan moet denken.

Lees hier verder

Je hebt je drukwerk bij Q-promotions besteld en dan?

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 29 augustus 2016

q-promotions distributiehal

Het ontwerp is klaar, je weet de afmetingen en de hoeveelheid die je wilt afnemen, kortom je bent klaar om je drukwerk te bestellen. Er zijn twee manieren om je drukwerk te bestellen, dit kan namelijk online via de webshop, of per mail bij één van de orderverwerkers. Wanneer alle specificaties duidelijk zijn, kijken wij of het aangeleverde bestand overeen komt met hetgeen wat jij hebt besteld. Wanneer dit allemaal klopt, voeren we nog een extra gratis bestandscontrole uit.

Lees hier verder

Papierformaten uitgelegd

Geschreven door Nick Grein op 11 juli 2016

papierformaten uitgelegd

Sta je op het punt om drukwerk te ontwerpen of misschien zelfs al wel te bestellen? Eén van de onvermijdelijke beslissingen is de keuze van het papierformaat. Wil je opvallen met unieke papierformaten of ga je toch liever voor een standaard formaat? Maar wat zijn eigenlijk de standaard formaten voor de verschillende soorten drukwerk? En we kennen allemaal het standaard A4’tje, maar wat is eigenlijk het verschil tussen A- en B-formaten? En wat zijn de standaard carré of envelop formaten? Allemaal vragen waar je tijdens het opmaakproces tegenaan kunt lopen. Lees nu verder voor een begrijpelijke uitleg over alle mogelijke papierformaten.

Lees hier verder

Drukwerk ontwerpen: verrassingseffect, opvaltechnieken en effectiviteit meten

Geschreven door Lukas Appeldoorn op 13 juni 2016

drukwerk ontwerpen

Flyers zien we bijna dagelijks in de brievenbus liggen, posters en spandoeken zie je overal om je heen en elk bedrijf of organisatie heeft wel ergens een folder of brochure liggen. Juist door deze overvloed aan reclamemateriaal wordt lang niet alles (nauwkeurig) bekeken of gelezen. Wordt jouw boodschap wel gelezen door de doelgroep? Of heb je eigenlijk geen flauw idee? Wij geven je graag een aantal tips die je helpen bij het ontwerpen van opvallende reclamemiddelen en  bespreken een aantal manieren die je kunnen helpen om te achterhalen of jouw boodschap aankomt bij je doelgroep.

Lees hier verder